Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького
Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань ГТУЮ

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Реквізити рахунку для сплати адміністративного збору за державну реєстрацію змін для громадських формуваньВідповідно до статті 36  Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» юридичні особи у тому числі громадські організації, організації партій та інші громадські формування (крім професійних спілок, їх організації або об’єднань) сплачуть адміністративний збір у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою.      Безпосередньо реєстрація утворення громадських формувань зі  статусом юридичної особи (громадські організації, громадські спілки, організації партій, професійні спілки та інші)здійснюється безкоштовно.

            Громадські формування без статуту юридичної особи адміністративний збір також не сплачуть  


РЕКВІЗИТИ РАХУНКУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ЯКІ РЕЄСТРУЮТЬ ЗМІНИ ТА ЗНАХОДЯТЬСЯ НА ТЕРИТОРІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Отримувач:  ГУК у м.Кіровогр./м.Кiровоград/22010300 

Код отримувача (ЄДРПОУ): 38037409

Банк отримувача (ГУДКСУ): ГУДКСУ у Кіровоградській області

Код банку   (МФО ГУДКСУ): 823016

Номер рахунку  31115170700002

Код класифікації доходів бюджету: 22010300

Найменування коду класифікації доходів бюджету: Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

розмір адміністривного збору становить - 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (громадське об'єднання), що містяться в Єдиному державному реєстрі). У 2018 році в грошовому еквіваленті - 180 гивень, 00 копійок.

За реєстрацію змін до відомостей про організацію партії зі статусом юридичної особи, організації роботодавців та інших громадських формувань - - 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (530 грн).

75 відсотків адміністративного збору, встановленого цією частиною, - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі. 

Інформаційні та технологічні картки 

 

1) Форма 1 – Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;

2) Форма 2 – Заява про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту;

3) Форма 3 – Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі  юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

4) Форма 4 – Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи;

5) Форма 5 – Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

6) Форма 6 – Заява про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;

7) Форма 7 – Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

8) Форма 8 – Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;

9) Форма 9 – Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

14) Форма 24 – Заява про державну реєстрацію підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання або відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання.

15)Форма 22 – Заява про державну реєстрацію (акредитацію) відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;

16) Форма 23 – Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 

Для громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи

Заява про державну реєстрацію громадського формування, що не має статусу юридичної особи 

Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, структурне утворення політичної партії, що не мають статусу юридичної особи, постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі 

Заява про державну реєстрацію (акредитацію) відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації 

Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі 

1) Форма 16 – Заява про державну реєстрацію постійно діючого третейського суду;

2) Форма 17 – Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

3) Форма 18 – Заява про державну реєстрацію структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи;

4) Форма 19 – Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

5) Форма 20 – Заява про державну реєстрацію громадського об'єднання (організації профспілки), що не має статусу юридичної особи;

6) Форма 21 – Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;



Координатор центру
Антон Шевченко
Відкриття центру надання Адміністративних послуг - це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям міста Кропивницького. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань виконавчого комітету міської ради.
Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адреса центру
вул. Велика Перспективна, 41
(Будинок міської ради Кропивницького)
У приміщенні Центру надання адміністративних послуг здійснюється надання супутніх послуг: виготовлення копій документів,продаж канцелярських товарів,видача бланків заяв